U ŽIVOTU ČESTO MORAMO MALO TRPETI DA BI POSLE DUGOROČNO UŽIVALI!

Јадикујеш над животом или господариш? Живи сада и овде, искористи садашњи тренутак, јер ту постојиш!

218

Skoro sam sa jednom poznanicom pričala o tome kako ima jaku želju da promeni posao. Dugo je na istom radnom mestu na kojem je izuzetno nezadovoljna i slabo plaćena. Razgovor je počeo otprilike ovako:

  • Jaooj, Saška, blago tebi. Imaš to tvoje pisanje, lepo ti ide, zarađuješ od njega, ispunjena si…
  • Možeš i ti slično sebi organizovati život. Potrebno je samo malo više da se posvetiš toj priči.
  • Ma, ne mogu ja. Ja sam jako loša u organizaciji, nemam ni puno slobodnog vremena.
  • Slobodno vreme? Šta je to? No, sve se to da srediti. Time management je veština koja se uči.
  • Ti i taj engleski znaš dobro. Uff, da ga i ja bolje govorim, sve bi bilo drugačije.
  • Ne moraš se ti baviti pisanjem. Imaš puno drugih talenata. Popiši ih na papir, napravi uži izbor i kreni da praviš planove.
  • Ma ne ide to tako…

I potom je ponovo krenula da…

Погледај оригинални чланак 1.053 more words

Постави коментар